Geplaatst op

We komen er aan!

Ik was 54 en voor het eerst met vrienden op Lowlands. Geweldige sfeer, mooie muziek, leuke mensen… op die twee kereltjes van 18 jaar na die mij vroegen of ik niet in Rotterdam moest zijn. Rotterdam? Ja, daar treedt Sting op van The Police, weetjewel… in de Ahoy. Ofwel, wat heb jij, ouwe lul, hier te zoeken.Met mijn twee handen vol bier en de bek vol tanden liep ik over het zompige gras naar mijn vrienden. Ik, die normaal zo adrem als de vallende bijl van een guillotine is wist niet hoe die kereltjes van repliek te dienen. Ja, zo’n uurtje later kwam die regel die ik het duo  vilein had moeten presenteren: “Weten jullie moeders wel dat jullie hier zijn?”. Enfin vier jaar later is het tijd voor revenge. Lowlands will be OLOL’s Paradise!

Geef een reactie

